Doktorn

Datum: 2009-08-19 | Klockan: 09:55:27

Godmorgon,!
Vaknade för 5 minuter sen, gick ut till
köket och när jag kom dit frågade mamma
hur de va, o jag svarade att de gjorde ont
och så. Då sa hon bra, för du ska till doktorn
kvart i (eller över) ett med Inger.
De tycker jag va bra av mamma att fixa.
För så ont som jag har i halsen är inte kul.
Och de är inte ont så att de hjälper med
en halstablet. Menmen, de är bra att
vi får veta vad de är nu iaf.

Jag fårgade håret igår oxå. Ser svart ut, men de visste jag
att de skulle gö, för jag färgade den färgen förut. Men de
blir ljusare. Som tur är.

Nu ska jag gå o fixa mig lite. Ha de bäst! :)

mimmi


Kommentarer
Postat av: mickis :)

hur äre md halsen? :o<33

2009-08-19 @ 14:45:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0