'

Datum: 2009-08-21 | Klockan: 20:11:44

Hejsan! :D
Nu har jag kommit hem från skolan, etuna och allt.
Skolan va la sådäär. Började kvart över åtta. En
kvart sovmorgon! WOHO!! eller,? Haha. aja, vi hade några tävlingar,
först om hur bra vi kände varandra i klassen eller nå sånt?
o sen någon komma-ihåg-saker-som-låg-på-ett-bort-tävling.
typ,.? xd hahahah, sen ut o plocka blåbär!? :O sämst!
fast ja plockade typ,. 5 st? xd hahha, aja, sen blev de glass o
blåbär. blä. fast glassen va god (aa' sen fia med knuff! xd
hahha, tjejerna mot killarna. killarna vann för första gången för dagen.
bara för att tjejerna är så snälla så vi lät dom vinna för att dom inte skulle
bli sura ;) right ? ;D hahahaha! sen lunch, de såg inte gott ut så ja
o ira satt bara med josse i matsalen o kollade på folk typ,? sen pressbyrån,
sen hade vi nå jävla promenadskit, med 7b,8b(våran klass)o 9b, o vi typ
delade in oss i lag o massa helvete? :O inte kul, för de började regna
o bläää! slutade typ vid 20 i två. busen gick kvart i. ja missade den.
så ja fick vänta till 25 över tre bussen! weeey! not, fast josse gjode mig
sällskap! puss på dee :*  ajaa, sen hem. sova  typ en halvtimme, åka
te mamma, åka med mamam till etuna. hämta Li. de är typ som,. ett lånebarn.
blir lättast o förklara så, ;p aa. sen åkte vi o handla mat. hem. laga maten. äta.
o sen nu sitter jag häär! :D   mysiit. :)

nu ska ja gå och,. umgås! eller nå? hahahaha,
ha de bra.  puss ;*


/ mimmi


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0