Göteborg m.m ! ;dd

Datum: 2009-08-17 | Klockan: 23:19:57
Hejjhejj! :)
Lite sent med ett inlägg om Göteborg nu kanske,
men bättre sent än aldrig! :D hahah, eller vad är de
man säger ? (;  Jajaa, vi gick upp vid halvsju(!!!) i lördags,
fixade oss o sen gick vi te tågis. tihihi. de var jag, Ira, hennes
mamma och hennes syster. Dom e tuffa! :D
ajaa, satt på tåget te Göteborg i tre långa timmar! Sov nog
lite tror jag. Och så skrattade ja åt värsta fula killen oxå!
muahahah, ja vet. ja e taskig (aa' men seriöst, han såg ut som
ett fån! xD nej, nu ska ja sluta.. hahahahahah. iaf. sen kom vi fram,
ganska självklart? xd jaja, gick te liseberg. åkte inte så mke.
för jag tycker inte om karuseller. för de är läskigt. iaf, vi va inte där så jätte
länge. de började regna. så vi drg te nordstan, ja o ira såg ett läskigt äpple :o
o de va några som gjorde nå konstigt. hahahah. aja, sen tågis i gbg.
sätta sig på tåget, lätste typ en timme. sen blev de flumma med Ira i tre eller två timmar. XD
herregud säger ja bara,! vi har skämmt ut oss! asso, jag kommer inte ens
ihåg va vi snacka om,? förutom att de började med kor.. xd hahahahaha, xd
ajaaaa, sen hem te henne. kolla på vänner o sen somnade jag vid halv ett,. (a'
sen igår, blev de etuna. ja köpte en bandana, röd! :D o nå mer. ;p hihihi, sen hem te
kungsör, kisslekparken nästa! va där i,. 5minuter? sen hem te ira, hämta pengar, gick o åt kebap! :D
vi gillar't. ;)) sen hem till kusiner. sen hem till mig. utan någon kompis eller nå.
bara mamma o anders. kollade lite på film, ringde johan, sen eve. sen somnade jag.
orkar inte berätta om dagen. förutom att jag fick int i halsen på mcdonalds o kan inte äta längre.
har nog feber tror vi oxå. lyckat! måste va frisk te på torsdag, för då blire Johan Palm! :D


btw, saknar eve, så de så. <3


/ mimmi

Kommentarer
Postat av: evelina

i miss you to! <3

2009-08-18 @ 09:34:40
URL: http://eveliinaviola.blogg.se/
Postat av: ira

Hahhaahah, jag tror att alla på tåget jublade när vi gick av :) <3

2009-08-18 @ 14:00:16
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0