mimmi-hjärta-evelina!

Datum: 2009-08-14 | Klockan: 18:07:52
jahapp, då har jag startat om igen,
blir ett nytt försök att hålla igång bloggandet (;
hahaha, eller va man nu ska säga,? (;

haha. jaja. va hos eve igår till idag. nice! :D
kom te henne vid elva, hennes internet funka
intee, så vi gick ut o fota. myysit! :)
senare kom johan, o eftersom internet
inte funkade då heller, så fick vi hitta på nå annat. ;d
eve ritade en bild i paint på oss 3! :D
o ja o johan fjortisade oss. hahahah,
I LOVE SAILORS ' omg döör :o
ajaa, sen kom rickard o rasmus
vid åtta, riktigt nice de oxå. vi gjorde väl inge speciellt
då precis,? haha. men jaja, ändå :D
sen imorse kom dom hit igen. vid typ 12 o ja o
eve va helt ofixade! inte kul! haha. vi seega
mest hela dagen. fast ja hade kul ändå.
hahaha. pappa kom vid tre o hämtade mig tror
jag. o sen blev de åka hem. o nu sitter jag här o
saknar eve riktigt mycke redan, hur ska jag klara mig utan dig? ;o
aja,ska snart fixa de sista. äta, o sen åka hem till
Ira. :)  göteborg med henne imorgon, niiiiice.
tihihi. ja skriver om de imorgon när vi har kommit
hem.


mimmi

Kommentarer
Postat av: evelina

maaaaaaah,

jag saknar dig och ditt löshår som

jag ska få kööpaa! överlycklig ;dd

pussarrrr på diggg <33

2009-08-14 @ 19:00:09
URL: http://eveliinaviola.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0