Nyklippt

Datum: 2009-08-18 | Klockan: 13:17:08
Hejsan :)
Kom nyss hem från Köping.
Hon klippte typ ganska mycket.
Men jag kännde att de behövdes.
Mitt hår va ganska slitet efter plattongen,
färgning hit o dit, löshår och sånt skit.
Haha, och sen ska jag färga håret ikv.
Bra va? ;d slita på håret direkt!
Iaf, när vi hade klippt mig gick vi till apoteket.
Skulle kolla efter medicin till halsen. Men de ända
dom kunde erbjuda va halstabletter - vilket inte funkar -
eller alvedon. Så alvedon blev de.Vi ska ringa till vårcentrelan
snart o beställa tid för att se vad de är för fel med mig. 
Sen iväg o äta pizza. Fick inte i mig så mycket.
Kan knappt svälja. Jaja, sen blev de iväg te Willy's med
mamma o köpa hårfärg, sen hem o nu sitter jag här.
Funderar på om ja ska gå ut o läsa lite i solen.
Vi får se hur de blir! :D Och sen ikv ska jag ju färga
håret som jag sa, och möblera om på rummet. :) 
blir säkert för-&efter bilder. Haha, nu kom ja på att om
ava skulle skriva varje gång hon möblerade om skulle de
va de ända hennes blogg handlade om! :D haha, nej nu va
jag taskiig (a'   btw,  ja skriver om så
intressanta saker känner ja! Hahaha, ajaa puss ;*

 


föresten! :D ni får ingen bild på hur de blev (a
de får ni ikv när jag har färgat de ;d

 

/ mimmi

Kommentarer
Postat av: Aurora

Morn. Din mamma bjöd in oss hit. Vad är det för ont du har? Det är inga visdomständer som spökar? Det kan ge besvär ner i halsen. Ha det gott

2009-08-19 @ 07:47:01
URL: http://www.metrobloggen.se/oro
Postat av: sannof

Gomorron och ha det gott i solen... =)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0