Ska bli storasyster!

Datum: 2009-08-26 | Klockan: 19:55:36
Hejsan! :)

Jag börjar med att säga förlåt för att jag
har varit dålig på att skriva, men likosm,
de blir inte att man skriver när man har
skolan, läxor o kompisar. Men jag ska
bli bättre.

Jaja, sen så äre en liten häftig sak
som kommer hända april. Jag ska bli
storasyster då. Mysigt som faan. tyckte absolut
inte
om de i början, men nu har man liksom
fått tänka lite på de och så. Och jag har kommit
på att de blir nog ganska bra när vi kommer dit.
Jag kommer nog ändå bara bo hemma tills den är ca 2 år.
Fast jag måste erkänna att ja tycker att mamma
är lite för gammal för att skaffa barn. Och de är liiiite
stor åldersskillnad på mig o mitt syskon. 15 år liksom.
Haha, när ja e 30 är den 15. känns ju bra.. HAHA!


Jaja, skolan är i fullfart igen. Har redan fått massor av läxor
och sen har vi ett prov om två veckor, o ett om tre. Så
ja måste plugga i tid till dom tror jag. Ska börja sköta
de där lite bättre nu. 

Igår va ja och min mamma o shoppade. Mysigt att
gå med bara henne för en gångsskull. Och sen får man
ju mycke mycke mer när hon e med o betalar allt.
Haha, blev saker för ca 1300 igår.
tröja, jeanstihigts, underkläder o så.


Sen iaf, åkte vi till mammas kompis Monica som fyllde
39 år igår. GRATTIS PÅ HENNE!  Och hon har en son
som heter Mattias som är ett år yngre än mig.
Försökte umgås lite med, men han e jäkla blyg asso!
Hahaah, men gullig ändå! :) Och jag fick inte spela trumor
i hans band,!? Taskigt va ? ;o Haha, fast jag förstår honom
lite.

Va o firade Sofie nyss oxå. Hon fyller 17 tror jag.
Grattis på henne!
Jaja, nu ska ja gå o hitta på nå kul!
 Inte för att de inte är kul o blogga,
men ändå. hahaha. puss ;*


/ mimmi

Kommentarer
Postat av: Monica

Tack Mimmi.Kul att du oxå följde med. Kram

2009-08-28 @ 19:38:35
Postat av: mickan

jag vill oxå ha ett syskon jue ;o jag älskar bäbisar och då men ar jag älskar!! :) ja e fedt avensjuk på dig nu jue ._. hur gammal är din mamma? hon är väl inte så gammal? :o aja puss :*<333

2009-09-01 @ 18:35:35
Postat av: mimmi

Sv: hahah, du kan få mitt syskon om du vill?:)

mamma fyller 37 två dager efter ja fyller 14. ;)

hahahah, ja tycker hon e en tant! :D men de är typ bara ja som tycker de dårå,, xd <333

2009-09-01 @ 18:38:43
URL: http://mimmigrave.blogg.se/?tmp=18225215

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0