trummkillen

Datum: 2009-08-30 | Klockan: 07:58:56

Godmorgon godmorgon allihoppa!

Dagen igår va ganska okej! 
 först åkte jag och mamma till etuna och
hjälpte en av hennes kompisar att
duka för hon skulle ha fest på kvällen.
Sen åkte vi till tuna park o shoppade liite.
Jag fick bara en trjöja från gina, brunkräm
o läppglans. men man ska inte klaga. :)

iaf, se åkte vi hem till mina kusiner o hämtade
dom o deras pappa. sen åkte vi till ekudden o
kollade på mojje! :D  och jag blev totalt kär i
trummkillen, Robi som han oxå heter! så ja
sprang runt o tog kort på han med förta mamma's
stenoldersmobil, sne jossans mobil. Ah, sen skulle
mina kusiner få autografer av Mojje efter allt.
o så fick dom ta kort med honom. sen tog mamma
kort med Mojje,. pinsamt! ;o ajaa, sen iaf frågade
mojje om de va någon mer som ville ta kort,
henrick, (min morbror) ba; jag tror att hon här
vill ta kort med trummisen. mojje ba; ROBIIIN!!
DE ÄR E JÄTTE SÖT TJEJ SOM VLL TA KORT MED
DIG HÄR!! han ba; okej, :)
så då kom han, o så presenterade han sig, o ja
presenterade mig för honom. o sen HÖLL HAN
OM MIG!! :O och jag typ dog, xd och sen tog
dom kort på oss, o så. mihihihihi, ja lägger
upp den bilden när ja har fått den av min morbror.

iaf,! sen hem direkt te kusiner, fixade cassandra
o sen drog vi till deras kompisar Johnny och Pernilla,
som har två barn tsms o sen har Johnny ett barn
innan dom med en annan som oxå va där.
O dom heter Filippa, Felix o Melanie. Jag och Melanie
hade aldrig träffast förut, men vi kom skit bra överens
och hon är lika gammal som mig. Men vi v bara hos
dom till typ tio, sen gick jag, cassandra, nellie o jack 
hem te dom o kollade på film, sen gick dom o la sig, 
så då somnade jag. haha!  ah, men sen kom mamma
o hämtade mig. 

Och nu måste jag åka för mormor kom o vi ska upp till
sthlm. förlåt för stavfelen, men ja hinner inte ändra. puss ;*

/ mimmi


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0