2009

Datum: 2009-12-13 | Klockan: 19:55:29

Nu ska jag vara tråkigt och göra någon sån här sakemoj!:D
snodde från ira, alla vet vem dä är, o ja orkar inte skriva hennes blogg,
förlåt bbe (a)


Alla ska svara på nollnians svar
för att få ett bra år 2010.

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - Rörigt
Bättre än förra året?  - SKulle ja inte kunna påstå
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - De mesta, men typ sommaren?
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja :)
Isåfall vilken? - Många


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - INte så jätte bra kanske :)
Har du varit kär? - Mm
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ah
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Ja, varje dag liksom! 8)

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Aa
Har du förlorat en vän? - m
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - faktist! :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? - inte vad jag vet
Har du ljugit för en bästavän? - nej
Har du haft en relation med en vän? - öhm, va? :)
Har du många killkompisar? - jag vet inte, tror de? :p

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
aa
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag lovar ju aldrig nå! :o
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? gud nej, de hoppas jag INTE! :O
4. Dog någon som stod dig nära?: ja
5. Vilka länder besökte du?: Sverige, skåne (xD), egypten (L)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Johnny, kasper?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många! :) haha, plingdagen (L) P!ink och brittney konserten? :)
8. Vad var din största framgång 2009? ? :p
9. Största misstaget?  bryggan
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: haft feber? xd hahaha
12. Vad spenderade du mest pengar på? tåg, kläder mobilen (a) 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?:  aa
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Sommarpojkarna, If You Seek Amy med Britney, Baby! med Lorentz & M.Sakarias
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare, men lessen en del oxå
16. Vad önskar du att du gjort mer? Gått vidare
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Slösat onödig tid på onödiga personer
18. Hur tillbringar du julen?: Mormor, sen INger, en två dagar efter  pappa :)
19. Blev du kär i år?: Skojar du eller? xd
20. Favoritprogram på TV?: Desperate housewives & Andra Avenyn
21. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna ? (a)
22. Största musikaliska upptäckten?: Va? :D
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar :)
25. Något du önskade dig men inte fick? En cykel! :o
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Tror jag va hemma hos pappa
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Johnny, Kasper, o Mj för de gjorde ira deppig, vilket gjorde mig deppig :( 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Obeskrivligt på många olika sät
29. Vad fick dig att må bra?: Ira och andra vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Johan Palm (aaaaaaaa)
31. Vem saknade du?: Hälleforsnäs saknar jag jämt, så alla därifrån antar jag
32. De bästa nya människorna du träffade?: Johan, Lisa? :)



o så bjuder jag på en bild på Ira o halva mig :)


Kommentarer
Postat av: iiira

hahah, både frågor och bild från my blogg, TJYYYYYV! :( ;) <3

2009-12-16 @ 16:42:46
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0