Aj

Datum: 2009-12-01 | Klockan: 19:41:26
Jag har ont. På riktigt. Det svider.
Liksom typ drar i hjärtat. Och i
armen. Typ sammtidigt. Hela tiden.
Aj. Och de typ gör sjukt ont ba.
Totalt. Och jag vet inte om jag vill
säga nå till mamma. Hon har ont i
höften och ska inte behöva oroa sig
för mig. Hon har så mycket ändå.
Men sist vi va inne och kollade hjärtat
sa dom ångest och att jag inte äter.
Men jag har inte ångest, är inte stressad,
och jag äter nu. Så jag vet inte vad
de är för fel.
Nu ska ja inte klaga mer. Hihih.
Iaf inte för tillfället (a)

Min mobil kommer på torsdag! :D:D
de villar vi så här mega mycket!
[__________________________________________________________________________]

Eller ah, dom sa att dom skickade den idag
iallafall. Men man vet aldrig mä dom! :)


nu ska jag dra o kolla klart på LA ink eller nå
trevlans.
Puss ;*

Kommentarer
Postat av: Angie

Du måste ALLTID, berätta när du har ont!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0