jullov och första betygen

Datum: 2009-12-23 | Klockan: 18:37:15

Fick jullov klockan 10.38 igår.
Precis på sekunden! :D
Haha, och så fick jag mina absolut första
bryg oxå. Fan vad nervös jag va! Kunde verkligen
inte sitta, still. Hahah. Fick tre ig, resten bara
g. Cepe. Men de fixar jag till betygen i vår.
Hihi! :D

Sen blev de åka och shoppa mä mamma
oxå. Dom sista julkapparna är nu inhanldade!
Imorgon är de jul!
Herregud vad tiden har gått fort! Usch!

Och sen fick jag mina efterlängtade byxor igår
oxå. Gick må sss byxor och uggs på stan, känndes
bra liksom! (y' Så såg jag Gabbe inne
på mcdonalds oxå. Fast jag fattade inte att de va han.
Utan han messade när jag hade gått och frågade
om jag missade honom. Och de gjorde jag ju, på
sätt och vis iaf. (a)
Förlåt för att ja dissa sönder dig bbe.
De va inte med meningen, och de vetu! :))
jag saknar dig. mega mycke mest.

pusssss;*



hjärtaaaa.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0