nästan ett år sen

Datum: 2009-12-20 | Klockan: 17:06:18

imorgon är det ett år sen.
ett år sen den där lyckliga dagen,
då ja va så glad så jag hoppade
runt och grät. för jag trodde de skulle
hålla länge. att lyckan skulle få mig
hel igen. jag trodde fel. allt sket
sig och det blev bara 1000 gånger
värre. rev upp nya, djupare sår och 
frick mig gräta i flea timmar.
ska jag försöka igen och ge det en ny chans?
hmm,  de får vi se imorn! ;d

eheheh, aha, nu skrev jag om
de oxå, (a' synd för er som inte
vet vad de handlar om. muahaha (6'

imorgon äre sista 'riktigta' dagen i skolan
oxå, weey! :D
på tisdag äre skolavslutning,
vi får ju sovmorgon oxå, inte illa? :D
börjar 20 över 9, yeey.. 'alla jublar'
eller, jag ska väl inte klaga?
vanligtvis börjar vi ju prick 8 så.
men aah, bussarna går som vanligt
så alla bussbarn kommer dit halv åtta,! 
HAHAHA, tycker synd om er :)) ja
e egenltigen oxå ett bussbarn, men min
mamma kör mig, för hon är (i sånna tillfällen
iaf) bäst :)  sen slutar vi vid elva, så
då åker jag och mamma och köper julklappar!
yeey! :D vi älskar't ;k

aah, o sen har ja inte mycke mer o
säga för tillfället faktist :) 



jag har förändrats! :o


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0