Skolan

Datum: 2009-12-01 | Klockan: 17:57:37
Buss resan gick bra.
Kom fram tidigare än väntat, så jag fick vänta på
mamma i 10 minuter. Usch! Det va typ sjukt kallt.
Aah, iaf. Fick tbx mitt fysik prov idag. De hade ju inte
gått så bra som jag trodde iaf. Fick bara 30,5 av nå
på 50 tror jag? Cepe! :) Men de är mitt fel, jag blandade
ihop massa saker och skit. Men jag är nöjd ändå. Samhäll
har vi inte fått tbx än. Segt. Och recensionen på svenskan
ska vara klar imorgon och jag måste typ skriva hur mycket
som hellst. För jag skrev för mycket på handlingen om
boken. Och recensioen ska bara innehålla 30% av handligen.
Så 'jag tycker om boken'- delen måste vara typ en eller två
sidor. Vi gillar't! :D Nää.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0