Bussen! :o

Datum: 2009-11-28 | Klockan: 12:03:16
Tja! :)
Proven igår gick bättre än jag trodde! :D (y'
Får reda på fysiken på tisdag och samhäll på
fredag. Antar jag. :)
Ehehhe, ah, idag har jag inte gjort så mke.. :p
FAN KLOCKAN ÄR JU BARA 12! :o
Min älskade pappa väckte mig typ vid åtta :o
Hahahaha, så jag typ kollade på trummkillen som
va mä på nå program mä mjjoe! :D
Ni vet, trummkillen som ja skrev om i sommras?:D
ååh, han eså sööt! :D HEn heter typ Robbin tror jag?:)
Aah, iaf. Hmm. Vi typ städar huset, för imorn kommer
det hit folk o ska kolla på't. Vi ska liksom sälja de.
TRAGIST! :O
Nå mer som är tragist att igår, skulle jag läsa på bussen.
Och jag läste 5 minuter, sen blev jag åksjuk.. (y'
Så jag satt och hade INGENTING att göra i
1 h o typ 50 minuter eller nå :o Förliksom,
vad kan amn göra när man sitter fast på en buss? 
Hahahah, nej, de va inte kul! :(
Aja, vi ska typ till rusta snart!?
Och jag har inte ens fixat moí!
Vi gillar't! nej. aja

Skriver mer sen, pusseeeeeeen ;*




bjuder på gammal bild på mej oxå! :D
gud vad snäll jag känner mig idag! :) ... *sarkasm*

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0