dagen jag bara vill glömma men som kommer tbx te mig hela tiden

Datum: 2009-11-28 | Klockan: 16:12:03


- där mitt liv förandrades totalt, och allt jag byggt upp under åren bara rasade ihop. 


Kollar på bilder från i sommras. Tog den här när jag va mä Evebäijb! (L)
Fast de va inte då allt hände. De va typ innan. På helgen. Tror jag..?
Aja, dom som vet vad de handlar om vet de, och de räcker mä att dom vet.
Ni andra.. Ni får leva i ett  liv där ni alltid kommer undra vad de handlar om! :D
Eller va de verkligen så? :D Aah, ni får iallafall inte veta va de handlar om! :D
Jag e så sjukt snäll idag känner jag! (y'

Blir restaurang ikv, mä kicki o pappa. Kina. Yey! :D 


Btw, min mobil e fortfarande inte tbx! SUG! :o


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0