HAHA

Datum: 2009-11-01 | Klockan: 19:37:00

gumman,.
en bästavän sviker inte i sista sekund.
en bästavän tar sig tid för sin och skulle
göra allt för att va med sin bästavän.
en bästavän är en sån man kan lita på
.
en bästavän skulle aldrig klara av
att se
sin bästavän må dåligt.
en bästavän skulle aldrig
sin bästa
vän att må
dåligt.
en bästavän beter sig som en.
så kalla dig inte min bästavän förens du förtjänar de.

sorry, men ja e trött på falska personer o
från o med nu kommer ja aldrig mer lita på dig.

puss ;**
/ mimmi


DE ÄR INTE MENAT TILL IRA!
man kan tro de eftersom hon
skrev här under att hon o jag är
bästavänner. och hon är min bästabän
så de är INTE(!!) menat till Ira! 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0