Hemma nu :))

Datum: 2009-11-28 | Klockan: 21:19:46
Kom nyss hem från Kinaresaurangen! :)
De va sjukt snygga killen där och han typ
kollade på mig hela tiden! (a' Typ.. dör?:D
Och sen skulle vi in och köpa ciggaretter
på Coop så snubblade jag när jag skulle ur bilen
och typ ramlade nästan, fast jag klarade mig, för
jag är bäst! :D Och de va snygga killar inne
på Coop oxå. :) Vi gillar't! :)
Pappa dansade på parkeringen och jag typ dog
för de va sjukt pinsamt! :o Tur att ingen såg han! :D
 
Aja, nu ska jag typ dra o kolla lite på teve, o typ
fixa lite på rummet o såå :)
Antagligen skriver ja mer ikv.


puss ;**


bjuder på ännu en bild! :D  gud va snäll ja ä idag! :D
hahahahahahah :*

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0