Ira här igen!

Datum: 2009-11-26 | Klockan: 10:27:51

Ira här och gästar igen :)
Uppehållsrummet är fullsmockat av datanördar, där inklusive mig!
Mimmi pluggar samhäll och är allmänt tråkig så jag snodde hennes blogg ett tag :D
(Sånt får man göra, okej?)
Snart ska vi ha 80 minuter religion och då kommer vi dö, och få proven tillbaka, hahaha!

Rasmus med den fula mössan står och läser över axeln på mig, jag hälsar från honom för nu gick han!
Alla kommenterar och hälsar tillbaka, skriv; HEJ RASMUS MÖSSA!

(Man får driva med Rasmus mössa också, okej?)

Nej nu ska jag nog dra härifrån och bort till sal 13 så att mimmi får tillbaka bloggen, kom ihåg att kommentera, puss!

// IIIIIIRA
MEJ HITTAR NI HÄR!!

  <--- rasmus mössa!

btw så ville mimmi att jag skulle skriva något snällt om henne men jag glömde så här kommer det; HEJ MIMMI DU ÄR BÄST! :D <333


(Rasmus är inte lika bra, faktiskt)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0