Opereation

Datum: 2009-11-02 | Klockan: 22:27:15
Tjaa!
Var hos ortopeden idag och kollade foten och vi kom fram till att jag ska
operera den. Vi fick ingen tid till operation idag. För jag var tvungen och
ringa och fråga pappa om det var okej först. Så läkaren skulle ringa hit
på torsdag och se hur det blir. Jag tror jag är galen på nåt sätt egentligen.
Jag likosm vet att jag kommer få ha två olika gips under sex veckor. Sen kommer
det ta runt tre månader innan min fot kommer bli bra efter det. Och jag
vet att det är en risk att sövas. Jag vet att jag kommer få ett fult ärr. Jag vet
att ja kommer ha en metallbit ist för ben på ett ställe i foten, och kanske kommer
få operera om det när jag blir äldre. Och jag vet att det kanske inte går som
man hoppas. Me ändå gör jag det. Det kanske inte verkar så farligt. Men
jag tyckde det är lite smått pirrigt redan nu..


Sen bara måste jag säga grattis till min kära älskade pappa som fyller 44 år idag!
Stor pojke! HAHAHA. Nä men, grattis pappa. Jag älskar dig. ♥


bild på mig och pappa från förraårets nyårsafton. känns som att
jag har förandrats lite? Haha.

Kommentarer
Postat av: ira

är det någon du ska lyssna på så är det mig, haha ;)

narkosen är inget problem så länge man inte är allergisk mot något dom räknar upp, man kan faktiskt få vara vaken om man begär det, dom gillar bara inte att göra det på folk under arton ;p

Och när dom där fyra månaderna har gått och du inte har ont längre så lovar jag att det kommer har varit värt det :)



och justja, när du vaknar upp efteråt, ÄT INTE GLASSEN! Jag lovar, man tycker att det verkar mumma, sen spyr man ;)

puss ;*<33

2009-11-03 @ 19:37:46
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0