Samhäll suger

Datum: 2009-11-26 | Klockan: 20:44:44

Omg, de är inte bra att skriva av folk.
Menar inte att jag ska sluta mä dä, för
de tar inte lika mycke tid som om jag
skulle skriva allt själv, men man lär sig
inte så mycke.. : o
Sitter och försöker plugga samhäll,
som jag skrev av Rasmus idag, och
vi har fått ett ''vad du bör kunna till provet''
-papper. Och jag kan typ 2 frågor av 11.
Känns som att de inte kommer gå så bra
för mig imorgon? :D
Fast Rasmus sitter och hjälper mig via msn!
Hjärta på msn just nu asso! :D

Ah, ska snart gå och plugga fysik,
hoppas de går liite bättre! :)
Måste få minst G på fysiken. Så de så! :)

 
suddig bild på min fina samhällsbok! :D


Kommentarer
Postat av: rasmus

good luck

2009-11-27 @ 10:22:24
URL: http://rasmusmossa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0