sista dagen i skolan

Datum: 2009-11-05 | Klockan: 06:59:50

Godmorgon sötnosar.
Idag är sista dagen för mig i skolan. Imorn är jag ledig! Ingen bra anledning
dock. Det är begravning på gång.. Uuuuusch! Vill inte! Jag skulle fan kunna ha
spanska, matte, samhäll, hemkunskap och allt va vi nu har imorgon, ist för att
åka på begravningen. Men ändå inte.

Igår blev det etuna med Ira. Jag garva heeeela tiden o hela etuna har hört mig sjunga
julsåger. Hahaha! Och cepe tåget blev försenat 20 minuter. Och vi va där 25 minuter
innan de skulle gå egentligen. Snacka om att man frös.. Och Ira blandade ihop tåg o buss
typ 105869 gåner! HAHAHA.Varför är jag inte förvånad? ;p

Ajaa, nu måste jag dra.
Ha de bra.

/ mimmi 



glöm inte kolla  http://tobiasochemil.blogg.se 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0