allt jag köpte igår

Datum: 2009-10-17 | Klockan: 16:31:32

Hejhej!
Kom nyss hem från e-tuna. Åkte dit så vi var där vid halv tolv(!!)
kollade lite på Dimoda, sen gick ja till frisören. Klippte av lite slitna
toppar och sen satte vi i löshåret och sen fixade hon så de ser mer
naturligt ut. Jag blav faktist nöjd! Skit snygg tycker jag de blev!
Sen gick vi och kollade lite på skor och så. Köpte ett par stövlar med
klack på Bergquist och ett par BjörnBorg trosor på MQ! Vi gillar't!

Här kommer lite bilder på allt jag köpte igår. 
Bakrunden är ful, men de är inte mitt fel! (a

lacosteskor - stadium


warpskor - stadium


vantar - stadium


smink (brunkräm, puder, läppsak, solpuder) - kickis


vantar - H&M


kjol - vila


linne - vila

Har inga kort på skorna och troserna, men de är inte
nå speiellt med dom egentligen.

Ikväll ska vi gå ut med mormor's hund Willma.
Sen direkt efter de åker vi till Örebro. Någon fest
där tydligen. De är nice!

Ha de bra
/mimmi


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0