ddamp :))

Datum: 2009-10-28 | Klockan: 18:07:32

måste bara säga att jag hatar folk (syftar på mamma)
när dom hotar med saker. som tex, jag är inte hungrig,
inte på nått sätt. absolut inte. och sen frågar mamma; vad
vill vi äta ikv?

jag svarar; inget, ja e inte hungrig.
mamma; men om du va hungrig då?
jag; ja, då hade ja väl svarat nå, men jag är inte hungrig.
mamma; då får vi väl köra dig
till sjukhuset så fårom ge dig mat via dropp eller nått då.

jag; men jag är ju inte hungrig!
mamma; du har inte ätit nå på två dagar!
jag; MEN JAG ÄR INTE HUNGRIG! då hade jag väl ätit vaffan.
mamma; nä, jag säger ju att då får vi köra dig till sjukhuset då.
jag; ja men vaffan, gör de då!


liksom,HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! om ja inte är hungrig så
lär hon inte få i mig någon mat? herregud va hon e seg!
men ja antar att hon bara hotar med de? :)) hoppas jag? ._.
btw,sorry att dom senaste inläggen har varit gnälliga, men
de är fan ändå ingen som läser de! ;)

puss
/mimmi




miss ya' bbe.


Kommentarer
Postat av: Mats

Jag ska ge dig ett tips;) Ha en bild minst till varje inlägg om du vill ha mer besökare. Fota gärna själv. Lägg bilden längst upp. Du kan söka upp bilder på Google om du inte ids fota själv just då. Skriv om allt möjligt du tycker är kul.



Din mamma har en bra blogg tycker jag, den är kul att läsa.



/Mats

2009-10-28 @ 22:49:04
URL: http://www.galaxybloggen.se
Postat av: Lotta

Tittar in här :-)



Kul att du fick göra nåt med bara Svempa :-) Man behöver tid ensam med sina föräldrar ibland.

Ha det gott.

2009-10-29 @ 10:07:00
URL: http://metrobloggen.se/jagblirsnurrig
Postat av: mamma

Testa o se om jag hotar eller inte =)

du vet att jag kan vara redigt envis om jag bara vill

Men det är ju bara för att jag älskar dig


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0