fortfarande hemma tack vare feber o förkyldning!

Datum: 2009-10-16 | Klockan: 10:08:30
Godmorgon!
Det blev ingen skola idag heller. Anders väckte mig inte
ens, men de bestämmde vi igår. Eller han sa något i stil
med 'jag väcker inte dig imorgon då?' och jag höll med honom.

Imorse vaknade jag vid fem i noi och blev skit sur för att
klockan va så 'mycket'. Jag som hade tänkt kolla på Foki
när hon va med på Vakna med The Voice. Men så missade
jag de.. Tragist. Menmen, de gjorde inget att jag fick sova
ett tag heller.

Jag ska nog snart gå ut och ta en liten promenad. Känns som
att de behövs faktist. Sen får vi se vad som händer resten
av dagen och helgen. Jag skulle behöva åka till banken med
mamma. Men vi får se om jag orkar och om hon orkar och
allt sånt där!

Ha de bäst!

/mimmi

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0