fjortisstämplad av björn!

Datum: 2009-10-19 | Klockan: 16:56:53

Chaa.
Chill dag i skolan. Va inte med på idrotten. Jag glömde
byxor! HAHA! Men jag och Björn gick till romantica och
sen tillbaks. Och jag hade sjuukt ont i fötterna av skorna
så jag gick utan skor. I bara strumpor. Ute. På blöt mark.
Och i lera. Eeeew! Inte fräscht. Det splacha typ när man
gick. Eeew. Och sen blev de blöta märken på golvet i 
skolan när jag gick. Hihihi, de va lite kul. Ja, jag är lätt
road. Och BJörn gick och tjata om att jag är fjortis hela tiden.
Hans argument va; du säger i som fjortisar, du använer
händerna mke näru pratar, och du sminkar dig som en.
Huh! Jag håller inte med! :)

Iallafall. Slöjden va okej. Tråkigt utan Ira. Men de gick
med hjälp av Emme. Den mesta tiden av enegelskan
spenderades åt att kolla på film. Och Abed och Björn tills
Abed vart tvungen att flytta ifrån Björn. HAHA! 

Ha de bra!
/ mimmi


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0