cassandra

Datum: 2009-10-29 | Klockan: 10:16:16

Godmorgon!

Jag vaknade nyss.
Satte mig vid datorn, kollar på New Moon-trailern
- som jag alltid gör - och så väntar jag på att
min älskade kusin Cassandra ska komma hit.
Jag ska vara barnvakt åt hon och hennes syskon 
senare idag, men innnan det så ska hon och lite själva.
Hemma hos mig. Det är alltid så mysigt att va
antingen med en av dom, eller alla samtidigt.
Dom är så sjukt gosiga!


jag och kusin driver på bilden. vi är inte seriösa med
sminket och hon är bara 9 år, så ni borde förstå resten
själva!:)



- På några få timmar förändades mitt liv totalt.
Nicole, tvillingsjäl. Jag älskar dig. Tack för
allt som hände igår. Äveom om allt absolut
inte va bra. Men de lärde mig saker som
jag inte visste förut. Så tack. Tack för att du
finns och fick mig inse det. Jag älskar dig.
Tvillingsäl, yepp! Föralltid. -


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0