e-tuna och sommarminnen

Datum: 2009-10-16 | Klockan: 16:03:04

Tjoooo!
har precis fixat mig. Jag och mamma ska åka
in till e-tuna o köpa lite saker. Typ skor o så.
Får se om jag hitttar någe bra. :)
Bilder kommer ikv när jag kommer hem! :)

Och sen måste jag bara säga, shit vad jag saknar
sommaren! :o Kollade på lite bilder från en dag jag
aldrig glömmer pågrund av många anledningar. Och
hitta värsta snygga bilden på Danne!




HAHAHAHAAH! Han har mitt löshår! Omg! xd
Ah, iaf, de är en av dom bra anledningarna till
att jag aldrig glömmer den dagen. Resten av dom
bra tar vi någon annan dag. Dom dåliga nämner 
vi aldrig. 

Nej, nu måste jag kila!
Ha de bra!

/ mimmi


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0