Gästblogg à la ira!

Datum: 2009-10-30 | Klockan: 16:04:05
Hej världen!
Sitter hos Jessica och Mimmi är inloggad på sin blogg trots att hon åkte för tio minuter sen så jag tänkte att jag skulle passa på hihi! :)
Idag hade vi någon sorts fotosession med lite höst/kyla tema typ. Trevligt trevligt, jag tror ni fick en bild lite längre ner här i bloggen. Bilden är på Olivia, för jag har inte bilderna på alla andra i datorn här.

Mimmi, Nälla och Olivia blev stylade också. Mimmi blev typ ganska mörk, Nälla blev ett höstlöv och Olivia blev frostad hahaha ;)

Ang Mimmi så har vi varit vänner sen sexan, men inte sådär jättebra vänner förrän på skolavslutningen sexan/sjuan. Men det var tur för hon är min bästavän och hon är bäst.

LOVE U GIRL!! <3

Puss och kram, IRA SOM NI HITTAR HÄR!!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0