hejhej

Datum: 2009-10-23 | Klockan: 07:30:59

Tjohej!
Har varit dålig på att skriva igen. Förlåt. Jag ska försöka bli bättre, lovar!
Aja, igår var jag hos grannen Mathias som fyllde 19 år. Fick tårta och så.
De va ganska trevligt faktist. Sen pluggade jag till fysik provet som jag ska
ha idag. Uach vad fysik är tråkigt! Och sen har jag Spanska idag oxå.
Britt (min spanska lärare) sa att de inte gick så bra för mig i spanskan.
Så jag är lite smått sur på henne. Eller väldigt jätte sur är jag! För jag vet
att de egick bra på sista testet. Men jaja, hon är som hon är.

Sen ikv kommer Ira hit o vi ska glo på Saw. Kommer inte ihåg vilken av dom.
Men de är alltid mysigt när Ira kommer hit. Misstolka inte.:) 
Imorn blire nog Mimmi Fält tror jag. De är några tjejer som ska hem till
henne o laga mat tsms och så. Mysigt värre!

Jag skriver väl mer om mitt x3mt intressanta liv *sarkasm* lite senare.

 

Hade bra

/ mimmi


Kommentarer
Postat av: Angie

Jag tycker det är så kul med din blogg!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0