ingen skola idag heller

Datum: 2009-10-15 | Klockan: 10:37:51

Hejhej! :)
Jag är fortfarande sjuk. Sjuukt segt. HAHA! Humorn är kvar iaf.
Ja hade planer på att gå till skolan idag, ¨
började till och med fixa mig, men sen sa mamma att ja
inte var tvungen, men jag tänkte att jag försöker iaf.
Men de sket sig, jag kollade tempen o jag hade feber.
USCH! Det är å jäkla segt.
Jag har ju ingenting att göra. Har läst ut två böecker.
Kollat på teve, o sen typ gör man inte så mycke mer.
Man orkar vekligen inte de. Jag orkar knappt gå upp
för trappan längre. Herregud, jag börjar antingen bli
jävligt lat eller så är jag bara riktigt sjuk. Hoppas på
det sista. Jag vill inte vara lat. HAHA!

Iallafall, igår va mamma och pappa på banken o tog
ut pengar till mig. Ska köpa skor o kanske en jacka för de.
Kläder till begravningen. Och sen ska jag kanske beställa
lite fina kläder från Nelly.se. Köpa lite smink och spara 
resten till Ullared den 4 december. Kanske. Haha.

Nu ska jag kolla vidare lite här.
Ha de bra!

/ Mimmi


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0