jävla kärring!

Datum: 2009-10-25 | Klockan: 23:12:06
Hejhopp!
Nu äre en jävligt förbannad mimmi som skriver!
Asso fyyyyfan! Det ska gudarna veta! Helvete asso.
Jag och min pappa har haft hur kul som hellst idag.
Bara han o jag för en gångsskull. Först va vi i Skruv typ
en bit från Växjö och kollade på hus, sen åkte vi till HBG,
o sen tog vi färjan över till Dannmark. De va inge planerat
utan de blev liksom bara så. HAHA! Jag älskar min pappa
och hans idéer! Jag gör de, på riktigt faktist. Hahaha.
Men sen när vi kommer hem, (kom hem för kanske
typ 5 minuter sen) så får pappa ett sms i bilen precis när
vi kommer in på gården. Och de va från hans sambo.
Och han sket i o svara eftersom vi skulle komma in i
huset vilken sekund som hellst. När vi kommer in börjar
hon gnälla på pappa. Åååh, jag HATAR när folk gnäller på
honom utan anledning! Jag verkligan HATAR DE! Totalt.
Iaf, hon börjar gnälla o säga att pappa har en ny på gång
och massa. Och jag började gråta. För jag tål inte att hon
tror så om min pappa. För han har inte det. Jag vet att han
inte har de. Men hon fortsätter o typ ba; Vafan äre för jävla
'hus' du va o kolla på då!? Han ba; ja,. ett i Skruv. Hon ba;
ah sendå? de tog ju sån JÄVLA tid innan ni kom hem! Jag ba;
Men vi va fan i DAnnmark oxå! Men ja tror inte dom hörde, för
han stände dörren, och jag fick damp o skulle springa upp
för trappan så snubblade jag. Men aah, hahaha. Men asso,
jag får seriöst cepe damp när hon håller på hela tiden. Och
helt jävla ärligt äre säkert hon som har hittat en annan för
kärringen är fan aldrig hemma! Och hon tjaffsar med pappa
hela tiden. Säkert bara för att hon vill bli tillräckligt jävla arg för
att erkänna't.

Och nu ska jag sluta skriva för jag bara gnäller!
Ha de bra! Puss

/ mimmi



btw, vi va i Mjölby oxå! skriv upp de! :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0