Michael Jackson filmen - here I come! ;d

Datum: 2009-10-29 | Klockan: 19:48:22
Nu har jag beställt biljetterna till Michael Jackson's - This is i't
Blir att gå med mamma på den imorgon då. :)
Och innan det ska jag, ira, jessica, mickis, nälla o olivia typ va o fota
o så. De blir nog super kul!
Mammas kompis Lotta va här nyss oxå. Hon och mamma har
varit kompisar sen dom va typ sex år. Så jag har känt henne
hela livet. Hon e toppen bäst! Och har två döttrar. En som är
ett år äldre än mig och sen en som är 10 år. Det är oxå ett
plus. Fast dom va inte med idag. Men de va mysigt att träffa
henne ändå. :)

Nu ska jag äta pizza, ringa pappa o kolla på Rosabandet-galan.
Ha de bra.

Puss
/ Mimmi

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack Mimmi!!:-) Det är alltid kul att träffa dig ( o din mamma förstås).

Ska försöka få med mina barn nästa gång.

Hur var filmen?

Kram på dig

2009-10-30 @ 20:54:51
Postat av: mimmi

sv: Filmen va sjukt bra. Och de va häftigt att se hur de skulle ha blivit! ojoj säger jag bara. skulle kunna byta bort mamma för att få se den konserten om de va så. hihi :))

2009-11-01 @ 12:08:24
URL: http://mimmigrave.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0