nälla gästbloggar, mf's!

Datum: 2009-10-30 | Klockan: 15:53:56
Hola, sötnosar!
hur mår ni då? Ja, enough of the smalltalk, dags för the real business. Okej nu skriver jag bara på svenska då.
Ska gästblogga hos mims, för hon blogga på min :k venne vad jag ska skriva. hihi
vi va iallfall ute på modelläventyr idag, i sucked. men kul vare i allafall, jag sminkade mimmi som en hora, hon älskade det. jag hade en lite mer normal sminkning a lá Ira. ett brunt streck.
vi gick runt på malmberga , och nått annat ställe som jag inte vet vad det heter för ira mumlar. Ira är en proffsfotograf, en länk kommer när hon gästbloggar om några minuter. Jag vet inte vad jag ska skriva mer förutom att vi inte får glömma bort att lilla olivia var med. Hon föreställde kyla, vilket passade för hon klagade på att hon frös hela tiden.. hihi ♥

xoxo / nälla

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0