nicke&nilla in my (L)

Datum: 2009-10-15 | Klockan: 19:47:47


hahahah! roligaste låten ever ju! :O
jag typ garvar sönder! xd




Iaf, jag vet inte hur de bli med skolan imorgon, jag mår inte
tillräckligt bra för att orka gå till skolan, men jag är ändå inte
skapligt sjuk vad de känns som just nu. Men det kanske är
bäst om man vilar ut en dag extra? Så har man ju helgen på
sig oxå. Så kan man gå i skolan heela veckan lång sen! Det
är ju ändå inte speciellt imorgon. Så de borde ju inte spela så
stor roll? Och mår man inte skapligt bra o känner redan nu att
de kommer gå piss i skolan, borde man kanske inte gå till skolan?
Ah, vi får se hur de blir, får väl ta ett snack med mamma om
det lite senare!

Ha de bra!

/ mimmi


Kommentarer
Postat av: Emanuel Eriksson

Krya på dig mimmi:)<3

2009-10-15 @ 19:51:33

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0