oj vad kul man kan ha

Datum: 2009-10-15 | Klockan: 11:17:01

igår när jag loggade in på msn
så hade ira haft kul iaf,. xd

|
|
v


ira sa (19:52):
kommer du inte imrn så......
ira sa (19:53):
såå....
ira sa (19:54):
.. släpper jag lös grodan som är under din säng  <33
MUAAHHAHA
shit vad jag är sugen på tacos...
är tacos och nachos samma sak?
ira sa (19:55):
det tror jag
fast chipsen är olika
hahah idag på svenskan
så hade vi ordförståelse
"en synonym till kiselbricka"
svar; chips
ira sa (19:56):
det funkar inte?
hahaha, vi har ett körsbärsträd
eller inte jag, sabine har
men jag brukar sno därifrån
fast det får jag
jag tycker inte om körsbär
vänta jag har telefon
ira sa (19:58):
hahahah som om du skulle gå någonstans när du är utloggad? XD
ira sa (19:59):
"jag har telefon"
klart som fan jag har en telefon?!
men jag menade att det ringde
och att det var till mig
det var mamma
haha, vilket sorgligt liv jag har  xd
ira sa (20:00):
jag gillar att rita gubbar i paint, här är några ::
nehe det funkade inte  ( (
vi har kemiprov på tisdag
fysik på freedag
BLÄÄÄÄÄÄ
ira sa (20:01):
blä blä vita lamm
nu ska jag räkna alla ord i den här konversationen ::
ira sa (20:03):
154 stycken om man räknar "MUAHAHAH" som ett ord
oj nu blev det ju flera
och mer
TVÅ TILL
ira sa (20:04):
Vet du vad finlands sämsta boxare heter?
RANTA RUNTIRINGEN XD
vetu vad norges sämsta prickskytt heter?
Sikte snett
irasa (20:05):
logga in någon gång din jävla bananröv
HALLÅ?!??!?!
DOG DU ELLER?
GICK DU TILL KINA?!?!
ira sa (20:06):
ELLER KURDISTAN?!
jävla talibaner
hahhaha nejdå jag skojar stäm mig inte
xd
ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
pppppppppppppppppppppppppppppppppppäronfjärt
ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
ppppp hahah
ira sa (20:08):
En gurka och en tomat skulle gå över vägen, då körde en moppe över gurkan, då sa tomaten;
"Kom nu gurkmos så går vi"
Sen körde en till moppe över tomaten, då sa gurkan;
"Där fick du din passerade frukt!"
nu ska jag skriva en låt
ira sa (20:17):
If you smile through your fear and sorrow.
Smile, and maybe tomorrow
You'll find that life is still worthwhile
If you just
Light up your face with gladness,
hide every trace of sadness
Even though a tear
maybe ever so near. 
That's the time you must keep on trying.
Smile. What's the use in crying?
jag tänkte välja en som är skriven av michael
man jag kunde inte välja 
ira sa (20:18):
så det blev hans favoritlåt istället
ååååh vad jag älskar michael
nej nu ska jag ner till pianot
ira sa (20:19):
måste öva på en låt från 1930? o_o
har inte ens fått höra den, jippie? xd
kom imorron, jag saknar dig  <3333333
ira säger:
YEEEY  <3
betyder hej hahah xd <3
mimmi säger:
heej! 
HAHAHAHAHAAH! va fint du har skrivit till mig hörru xD <333



hahahaah! jävla nolifer du är sötan! :D
saknar dej sjukt mke, kommer jag inte imorn, måste vi va typ, i helgen? :D
om du kan träffa mig mellan alla dina förbannade danser? xd
uhuuu, de är tråkigt utan dig! :( 

 


            jag älskar dej mest, det vetu va? :)
                      annars vetu de nu! :D
              du är det bästa som har hänt mig!
                    lämna mig aldrig, för de 
                kommer bli sjukt tråkigt då :(
                       puss på bästavän! ;*
                 (igga mig på bilden, TACK! :D)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0