ojoj..

Datum: 2009-10-13 | Klockan: 11:29:47

ojoj, de va LÄNGE sen ja skrev här!
De kan man ju inte säga nå annat om iaf.

Aja, förra veckan va jobbig.
*en ganskanära vän till familjen dog.
*josse bytte skola.
*och mobilen gick sönder!

De låter inte som att de är så jobbigt,
men tro mig, de är jobbigare än vad
de låter! + Att jag hade bara hade haft
mobilen i 2-3 veckor. SÄMST! :)

Men nu är de en ny vecka med nya tag.
Igår va jag och tog passfoto
- nej nälla o ira, texten på
tuttarna fick jag inte ha kvar.
tragist! - Sen kort till mitt id-sak.
Liksom, herregud, jag ser helt seriöst
ut som ett missbildat missfoster
på båda bilderna! Usch!

Och idag är jag sjuk. Feber och
förkyld. Otroligt ont i huvet. Men
de går över. Hoppas jag, haha!

Och så va man hos pappa i helgen
oxå.  - Asso förlåt pappa och kicki
om ni läser de här, men herregud
va kicki tror att hon kan bestämma
och få allting att låta som att de är mitt
fel hela tiden! Urkäkta mig, men så
är de! Ge dig kvinna, någon gång.
Snälla! - Jaja, ska inte klaga om de
just nu. Utan jag ska bara berätta
att vi va hos farbror Jona tjej Camilla
som fyllde 30 år i lördags, GRATTIS! 
och vi fick reda på att dom ska få
en liten, i april. Hahah, blir syskon
o kusin ungefär samtidigt asså.
Grattis på er båda! Ni kommer 
bli bästa föräldrarna. Tro mig! 

Söndagen va lite lungnare, fast ändå inte.
Först åkte jag och pappa till farbror Mathias,
och kollade in nya huset. Nice! Sen blev de 
åka till Rosvalla, bowlade o kollade hockey.
Ingen kommentar om bowlingen. De gick
inte alls bra. Eller så fuskade pappa, hur man
nu gör de i bowling?
Iallafall, killar 95 Nyköping hade match, och min 
förra klasskompis Adam Lagerström
- http://adamlagerstrom.blogg.se/ - spelar
med dom. Så pappa tyckte att vi kunde kolla
på dom. 5-2 till dom andra. Och enligt Adam 
spalade Nyköping inge bra. Men de tyckte
jag att dom gjorde? Men men, ha vet säkert
bäst när de gäller den saken.
Sen hände inge mer spännande den dagen
förutom att jag kom hem hit igen. Inte så
speciellt spännande faktist.


Nu insåg jag just att de här blev ett långt
inlägg. Förlåt för de. Men nu måste jag gå
och lägga mig, skriver säkert
mer sen. Eller imogron. Och då ska de nog
inte bli riiiktigt lika mycket.

Ha de bäst! 
Hejs
/ mimmi


Kommentarer
Postat av: Angie

Kul att du skriver lite igen!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0