promenad på 3 timmar

Datum: 2009-10-21 | Klockan: 07:18:53
Godmorgon!
Jag hann inte skriva igår. Jag va med Jossan efter skolan.
Vi gick hem till henne, snacka med F i telefon,(?xd) och
sen gick vi ut. Och vi typ bara gick utan att riktigt veta
vart. Tillslut va vi vid OKQ8. Och så skulle vi inte på
någon skit läskig väg. Jossan tog kort på den, men inte
jag för min mobil är trasig. Och jag lovar, de va skit läskigt.
Typ när vi gick förbi en lampa slockande den, sen tändes den
igen typ direkt efter. Och sen såg vi typ någon i skolgen.
SÅ vi sprang därifrån. HAHA! Jag skrämmde Jossan oxå.
hon hoppade typ 1 meter upp i luften o 3 åt sidan! Fyffan va
jag garva! HAHAHA!

Jaja, sen hem. Vid typ sju? Plugga, kolla teve, plugga lite till.
Sen vid tio gick jag o la mig för jag va typ helt död. Somnade
vid halv elva - elva.

Nu måste jag fixa mig, skolan väntar!
Bara tre lektioner, var av en är 80 minuter
(svanska) och som andra två är 60 minuter
(matte & spanska). Sen efter det blir det
kvarsittning. Typ halva klassen har de.
HAHA! aja. Nu har jag brottom.

pusspuss
/ mimmi



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0