rip mitt rosa läppstift

Datum: 2009-10-18 | Klockan: 13:43:36

Hejhej!
Sitter här och dunkar musik som vanligt och kom på
att jag har inte skrivit nå idag! De är nästan katastrof!
Men iallafall.

Festen igår va seg. Jag hade ont i fötterna, va
hungrig och frös. Så efter ett tag bar det iväg
till Max och äta. Men jag drack mest. Haha!
Åt typ lite strips o en liiiten hamburgare. Sen blev
de dra tbx. Seega, kollade på bilder från någon
resa och så. Sen skulle vi hem. Lycka! Vi kom typ
hem vid tre. Jag började kolla på någon film.
Typ björn Gustafsson. Asso, herregud, han är
kung! Iallafall. Jag somnade vid halv fyra/fyra.
Vaknade vid halv tolv eller halv elva. Kommer
inte ihåg! HAHA! Sen har jag mest segat. Ska
på bio med kusiner o morbror senare. Ska kolla på
Upp här i Kungsör. HAHA!


Så nu måste jag fixa mig, - MITT ROSA LÄPPSTIFT ÄR BORTA!
jag lovar, jag kommer dö utan de! :O
- för så som jag ser ut nu
kan jag inte visa mig bland folk! - Jag får alltså försöka överleva utan
rosa läppar! De är tragist! -

Ha de bra!
/mimmi


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0