skolan

Datum: 2009-10-19 | Klockan: 07:33:57
Det blev bio ändå igår. Haha, i Köping.
Filmen va väl okej. Jag både skratta
o grina. Men de gör jag ju jämt så de
är ju ingen överrasknng! HAHA!

Nu håller jag på o fixa mig. Ska
till skolan för sörsta gången på typ
en vecka. Jag kan ju iallafall säga
att jag inte saknar skolan ett piss.
Vännersna saknar jag. Men inte lärare,
lektioner, prov, läxor och allt det där.
Fast jag ska till tandläkaren vid halv nio.
Så om jag hartur slipper jag spanskan.
*hoppas*

Men jag har inte fixat mig klart och
jag börjar om en halvtimme och
sen tar det en stund o åka till skolan
oxå. Eller jag, typ 5-10 minuter. Men
det är för mke enligt mig.

Ha de bra!
/mimmi

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0