''Jag litar inte på dig längre, jag har ingen anledning att gö de''

Datum: 2009-09-01 | Klockan: 18:00:20

''Jag litar inte på dig längre,
jag har ingen anledning att gö de''

- dom orden satte sig RAKT i hjärat.


Men jag bestämde mig för att inte
göra saken värre och svarade inte
på de smset. Liksom, ja e 13
(snaart 14!!:D) år. Jag har hela
livet framför mig. Vill inte Du dela
de med mig finns de inge o gö åt
saken. Även om de här är precis de
jag INTE ville. Det kommer bli både
svårt och jobbigt och nästan helt
omöjligt att klara de utan Dig, men så
är de. Som sagt, finns inte så mycket
att göra åt saken.


Jaja, iaf. Skolan idag blev inte så lång.
Jag drog hem vid tolv. Och då hade vi
hunnit med:
* Promenad - på handledningen
* Biologi - svamptest, svårt om man inte har pluggat, ;o
* Fysik - pratade om energisak o gjorde studiouppgifter, ;)
* Geografi - har inte ens gjort hälften o vi har prov nästa tisdag, (yy)
* Svenska - gick egenom Novell-saken.

Inte så mycke, men ja, mår man inte bra
så gör man bara inte de. När jag kom hem
la ja mig på soffan o somnade typ direkt. 
Har sjuuukt ont i halsen och i huvet,
feber o de kännssom att ja ska spy,
bra va?! :D *sarkasm*

Nej, nu måste ja gå o vila. 
skriver sen igen! :)
puss ;*


/ mimmi


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0