tack mamma

Datum: 2009-09-04 | Klockan: 08:24:04

hej bloggen.

Jag vet inte riktigt
vad jag ska skriva,. ;p
Hahahaha, ja e hemma från
skolan idag igen. Vilket ja ångrar
att jag tjata på mamma att få vara,.
Och de har inget med sysslorna som ska
göras att göra. Absolut inte! Utan de har med
o göra att jag kom nyss på att mamma
har rätt. Man kan inte alltid rymma
från sina beskymmer, även om de känns
som att de är både lättast o mest rätt
vid tillfället. Men ja ångrar så JÄVLA
mycket att jag inte åkte. Jaja, jag får väl åka
på måndag ist. Och försöka ta mig egenom
en skoladg. Själv. De är lite skrämmande.
Men har ma ställt till de får jag väl reda ut det.
Men jag har inte valt de här! De va ju inte jag
som blev sur, o inte jag som skrev saker som
fick mig att må sjuukt dåligt. Jag säger inte att
allt e Hennes fel. Absolu inte! Men
de är inte bara mitt fel heller.
''De är aldrig ens fel att två bråkar'',
de sa alltid min förra fröken Ann-Sofie i Hälleforsnäs.
Och hon har en poäng där. Tycker jag iaf?
Men alla tycker ju inte som jag precis,. Men
men, ja vill nog tacka mamma ändå. För att
jag fick stanna hemma o komma på de här.
Tack mamma!

Ah, nu ska jag gå och
* ta fram kykling
*bädda
*putsa fönstrena på altanen
*ställa upp ljusen
*städe rummet
och lite mer. ((:


hade bra! puss

/ mimmi


Kommentarer
Postat av: Angie

Vet att jag inte "får" kommentera men jag gör det ändå. Du behöver ju inte godkänna den...

Men tack för att du skriver så fint! Du är en klok dam, du vet det va´?


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0