jag saknar dig.

Datum: 2009-09-03 | Klockan: 16:57:18



hejhej! :)


nu har nya löshåret kommit,
jag har varit hos doktorn o fixa inlägg te skorna,
och jag är fortfarande sjuk! :o
jag har börjat blivit snorig o hostar,.
blää,.. aah, och halsen gör ont o huvet
dunkar sönder, känner mig toppen liksom! (y)
och vi ska fira mig imorgon oxå, ännu toppen!

ajaa, doktorn sa att ja måste vänta till ja
är femton o sen får vi se om vi kan operera
foten, sämst.  menmen, dom vet nog bäst.

och nu ska ni få höra. mamma gjorde västa
tabben idag! vi va ju hos doktorn och så,.
tog nummerlapp, satte oss o väntade. sen kollar
hon på lappen som vi hade fått hemskickad o så
stog de 09-09-02 och inte 09-09-03 som mamma
trodde. och jag har tjatat på henne om att hon sa
den andra och inte tredje, men hon ville inte lyssna
på de. tills näs vi satt där. men de fixade sig. 
o jag skulle komma indit vid klockan ett,
jag fick komma dit en timme senare. 
jag va skapligt sur på mamma.
HAHA! men vi hade ganska trevligt ändå?
misstolka hellst inte ((;

jag måste bara skriva en sak till!
Jag saknar emelie! :o
mest emelie, men ändå allt och alla i
hälleforsnäs och mellösa,!
uhuuuuuuu, :(<3


jaja, nu ska ja dra o glo på film o ta de lugnt
ett tag,! :)  pusshejs! ;*


/ mimmi


Kommentarer
Postat av: Rasmus säfström

Hej hej :) , krya på dig hoppas du blir frisk snart, ditt löshår passar perfekt juh :), men jag är också sjuk tyvärr :( , jag saknar dig också!, hoppas vi kan träffas snart när båda är friska :) , men det var nog allt jag hade och säga du får ha det bra puss <33

2009-09-04 @ 20:04:30
URL: http://rasmussafstrom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0