sommaren09

Datum: 2009-09-01 | Klockan: 23:25:15

Jag vet att min blogg inte är de bäst som finns.
Men liksom, jag har den ju bara för att få skriva
av mig. För de behövs ibland. Så de så! :D

ajaa, ja funderar på o lägga
upp bilder från sommaren 09.
men ja har alla på datorn hos pappa.
fast ja kan ju lägga upp några bilder som
ja har här, sen lägger ja upp
resten när ja kommer till
pappa,! hahaha, fast dom kommer
inte komma i ordingen som dom e
tagna. för då kommer te ta typ
1000 år för mig o fixa allt, (aa)


ajaa här kommer nåågra bilder
(och dom blir INTE stora, för de tar sån tid xd);



emd med emme olivia o ira


britney spears med ira o hennes mamma   


fjoriskväll o massa flum med älskings-mickis!


midsommarafton hos kusiner


göteborg med mamma, anders kusiner oderas föräldar


pallahallon med ira


malma med dom bästa!
alla är inte med på bilden!!


jag och joha hemma hos eve, fjårtiwztime.se


aa, asso, de har hänt skiit mycke mer roliga saker i sommar,
lisa va här, jag har vart med emelie, vart i mellösa massor,
och badat ofrivilligt,. för de va 'några' som slängde i mig, med KLÄDERNA på!! :o
hahahhah, xd och de är så jävla mke mer. men en sak är säker.
INGENTING kommer slå sommaren09! :)

/ mimmi


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0