and I'm just like,. hm,

Datum: 2010-08-13 | Klockan: 23:12:12
Johannes har inte skrivit än.
Jag har skickat två eller tre
sms. Och han har inte svarat.
SÅ GÖR MAN BARA INTE!!

Så nu har bestämmt mig för
att inte sova förens jag vet om
han lever eller inte.. Fast han
sover säkert. Men då kunde han ju
i alla fall ha smsat och sagt;
'Jag lever. Puss' eller nå innan
han somnade..

Nej, man behandlar inte sin förkylda
flickvän såhär! Men gör bara inte
de, nej de gör man inte.

Gud, jag är jätte orolig.
Jag är verkligen inget stort
fan av Fredag den 13e..

Varför skriver han inte för?
Jag har redan kollat så jag får
sms från andra, så det är inte
min mobil det är fel på.
Har han kört vilse eller nå?

Hoppas för hans egen skull att han
har en ruskigt bra ursäkt imorn
när jag kommer hem till han och våldgästar!
För det kommer jag kanske göra om
jag blir allt för orolig.

Oh, this kid is gonna kill me, promise.
han kommer orsaka min död på
något sätt.
*Antingen gör han slut, och jag tar livet
av mig p.g.a. all sorg.
*Eller så dör han och då måste jag med dö.
*Eller så kommer jag dö av trötthet
om han inte smsar snart.

Jag ska sluta snacka om han nu och gå
och deppa framför TV:n. Som det inte visas
någonting bra på alls. Bara skit!



Johannes, om du på något sätt kan läsa
det här (vilket jag både hoppas och inte,
för kan du det, så borde du kunna ta
och ringa eller smsa mig också!!
) så måste
du veta att jag älskar dig.  


Och ja jag vet, jag överdriver och är orolig.
But that's just who I am. Love it or live
it liksom. Over and out!

Varför är det så mycker engelska i det här
inlägget? :(




Och här har vi en bild på ungen som håller på att skrämma livet ut mig! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0