brrr!

Datum: 2010-08-16 | Klockan: 18:55:10
Det är sjuukt kallt ute.
Iallafall om man sitter vid Skillinge
i de jag hade på mig på bilden
innan. SVIN KALLT!

Aja var där med Janina iaf.
Myspys på de. Även om jag höll
på att dö.

Nu ni. Nu kommer det lite bilder.
Dom ser för med mesta likadana ut
men de gör inget. För vi är söta! :D



Jag såg en tiger ko!! :D Fast Janina sa att det bara var
en vanlig ko som hade svettränder. Men de låter inte lika kul.. :(


Ja, vi är söta. I alla fall Janiiina.


GUD VA HET JAG ÄR! :D                                          Jannina är så.. putti-fnuttig! :D


Kommentarer
Postat av: janina

det är helt sjuukt illa att du la ut dom :C <33

2010-08-19 @ 15:00:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0