eldboll och resten av skolan sög med :)

Datum: 2010-08-21 | Klockan: 14:15:05

Hände inget speciellt igår.
Brännboll i skolan och sen
Janina och Johannes efter skolan.

Johannes följde med mig hem hit
efter vi hade varit hos Janina.

Hände inget här hellet. Han somnade
vid halv elva och jag somnade typ ett/två
eller nå.

Är på sjukt dåligt humör och jag
ska hem till Johannes mormor sen.
Känns lagom bra att behöva låtsas
trivas och va på bra humör.
Men det blir bra. Hihi,

Skriver ikväll eller nå. Får se.

Juste, har en annan mobil just nu för min
mobil är traaaasig. :)  Kan den inte riktigt
än, men de kommer snart.

Puss på er! :)


Kommentarer
Postat av: Karolina

Skit i att åka dit då...

Dom är as sjyssta bara så du vet.

2010-08-21 @ 17:02:43

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0