mitt liv i ett äggskal och jag kommer inte på någon rubrik

Datum: 2010-08-13 | Klockan: 11:39:38
Drog till Eskilstuna vid fyra med
Ira och så mötte vi upp Bögrasmus
pluttifnutt och Olle Gummison pjpojken.

Vi gick runt där, sen åt vi på subway,
sen drog vi till karusellerna och det var
tråkigt så vi skulle ta ut pengar. Det
var några turkar (en turk och två eller
tre svennar) som var åtta år och kaxade
med oss. En av dom slog till och med
Rasmus. INTE OKEJ!! Fast jag tror inte det
gjorde så ont..? :) Rasmus försökte även få
en karusell biljett från en parkerings auotomat.

Jag och Ira tog åtta tåget hem och Pjpojken
och Pluttifnutt tog moppen. Sen möttes vi vid
skillingeaffärn och dom dissade oss ganska fort
för att dra upp till lockmora.

Men vi hade sagt åt Victor att komma till skillingeaffär'n
så jag och Ira väntade på han och sen ville inte vi till
lockmora så vi drog till Ok och han cyklade med en bit tills
vi drog förbi hans hus för då stannade han hemma.

Så vi drog till Ok helt själva, köpte redbull och godis.
Drog hem ch kollade på vänner.
Eric och Thomas kom och hälsade på lite okså. 

Ira drog precis hem och ikväll ska jag kanske in
till Eskilstuna igen. 

Så, det var mtt liv i ett äggskal.. ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0