ge mig pengar! :D

Datum: 2010-08-16 | Klockan: 11:47:22
Jag har inte fixat mig än.. (a)
Men vi gör såhär..
Nej det gör vi inte alls. För det
syns ingen skillnad. Så det var inget.

Måste fixa mig. Skriver efter det om
inte mamma blockerar datan här nere.
Min dator är typ för seg. Så jag hinner
få 10 utbrott innan den har startat. Typ.

Hihihi, ska köpa en ny, egen laptop. Ska
spara pengar från födelsedagar, och
månadspengar ett tag nu och sen får vi se.
Kanske blir en jacka ist.. Hahah, kan inte
bestämma mig riktigt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vet du vad Mimmi! Jag har också tänkt att det ska bli fruktansvärt fint med vinter, för alla fina stövlar man får ha på sig! Höstmodet är ju hur snyggt som helst i år! :D

2010-08-16 @ 12:24:47
URL: http://urfokus.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0