God morgon, eller något..

Datum: 2010-08-22 | Klockan: 14:32:11

Sitter och väntar på att mamma ska
svar på mitt sms om vi ska till Eskistuna eller
inte. Men jag få ju inte tjata för då får
hon pms anfall, men svarar inte jag på 2 minuter
så får hon pms anfall. Men det får inte jag få,
för då blir lilla mamma sur..

Följde med till Johannes mormor och morfar igår.
Det blev ju bra tillslut ändå så.

Vi följde med hans kusin Martina (:D?) till någon
slags punk liknade konsert liknande sak..
Men det var fett kallt och vi passade inte in där
så vi drog tillbaks ganska fort till la abuela y el abuelo.

kollade på tv och sånt och sen drog vi hem vid tio
hem till Johannes. vi somnade i soffan vid halv ett  
och gick och la oss i sängen vid tre.

Idag har inte så mycket hänt. Ska ju som
sagt kanske til Eskilstuna men vi ska till
kusiner också. Ska typ grilla där.

Bilder kommer om det blir några.
Puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0