Goddagens! :)

Datum: 2010-08-11 | Klockan: 16:37:22
Igår kväll drog jag till *trummvirvel*
JOHANNEES!! :D svårt o gissa?
Nä trodde väl inte det..

Iallafall, vi tältade, i ett 6 manna tält
som vi satte upp helt själva!!:D
, och somnade
redan vid tolv tror jag. Haha, och Johannes
snarkade, som vanligt. Jätte gulligt, men inte
när de blir så mycket att man tror man ligger
brevid en missbildad gris..

Hihi, nej nu ska jag vara snäll. Han är så
söt så! :)

Han kommer hit ikväll tror jag förresten! Antar
att vi kommer kolla på Humor från tv4 och
typ Beck. Men får han välja två filmer får
jag också, så isånna fall blir det (förmodligen)
Twilight och New Moon! :)


Nu är una la Ira på väg hit, så ska nog klä på mig lite.
Inte för att jag skämms över att gå i bara bh och troser,
men jag tänker på hennes bästa just nu..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0