GRATTIS!! :D

Datum: 2010-08-14 | Klockan: 00:12:57
Min blogg fyller ett år idag såg jag nu.
Det är ju lite trevligt att jag har haft den
här bloggen ett helt år, de är ju lite coolt
att jag, så gott som i alla fall, har hållt
de i liv i ett år och inte gett upp än.

Mer saker som händer idag:
*Jag ska möta upp Nälla och
snacka.
*Janina kommer hem! :D
*Jag ska sms bomba Johannes
om han inte smsar mig senare
på morgonen. Om jag inte är
för feg.. 

Nu ska jag gå och hämta mitt och
mammas te för hon är på väg hem
frå Forever Young. Hon borde vara
den gladaste i världen just nu som har
sett Alphaville och hört dem spela
Forever Young. Live. Hon ringde mig
så jag fick också höra just den låten.
Visst är hon väl gullig? :D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0